Mantapkan perniagaan anda dengan Penghantaran Mesej Personal melalui WhatsApp

Di zaman serba moden ini, teknologi menjadikan dunia semakin serba sama. Oleh itu, rahsianya untuk berjaya dalam perniagaan adalah dengan memberikan tumpuan kepada pelanggan. Ini penting dalam semua aspek perniagaan, terutamanya pemasaran. Ini kerana kehendak dan keinginan pelanggan sentiasa berubah. Justeru, pemasaran pada masa kini perlu memberikan pengalaman unik dan memenuhi keperluan setiap individu pelanggan. Dengan cara ini, jenama dapat mendekatkan diri dengan para pelanggannya.

Pada masa ini, terdapat pelbagai alat pemasaran, tetapi tiada yang berkesan seperti QBM. QBM atau Quality Based Messaging adalah ciri di aplikasi WhatsApp Business yang membolehkan perniagaan berinteraksi dengan pelanggan melalui pesanan teks.

Pesanan melalui QBM perlu mematuhi piawaian kualiti yang ditetapkan oleh WhatsApp. Itulah sebabnya ia digelar Quality Based Messaging. Dengan QBM, perniagaan dapat berkomunikasi dengan lebih mendalam dan memberikan nilai tambah kepada pelanggan melalui pesanan yang relevan dan berkualiti. Ini merupakan langkah penting untuk meningkatkan penglibatan pelanggan dan keberkesanan strategi pemasaran menggunakan aplikasi WhatsApp Business.

Auto Whatsapp 24/7/365✌

Jimat Masa, Tenaga, dan juga Belanja!

Bersedia Untuk Meroket?🚀

Jom automasikan perbualan anda dan mantapkan Team jualan.
Whatsapp Automation Malaysia
Follow us:
Sistem Automasi WhatsApp bagi menjimatkan masa, meningkatkan interaksi pelanggan serta close sales lebih cepat😎.
Support
  • 6011-1043 3134
  • https://t.me/lamanrasmi
  • cslamanrasmi@gmail.com
©2024 WAZAP by LamanRasmi
  • API Offline. Sedang Diselenggara.